MASSOR

ledig måndag! därför älskar jag måndagar :D gick upp runt 11 så la jag mig i soffan med frukost och en film, gjorde mig sen iordning och åkte ner till stan för att få håret fixat, nu är det klippt och nyanserat :D imorgon sätter jag i hårförlängning igen, mest för att jag vill ha tjockare hår. efter jag vart hos frisören träffade jag cassie en stund på stan, tog en glass och pratade lite, sen hem till sandra och sedan till freesun. solade 30 min så nu är jag lite bränd haha men får hoppas på att det röda i ansiktet försvinner och blir brunt istället ;) var hemma 10 då jag sen dess bara legat och kollat på film typ. drack redbull idag på förmiddagen som jag känner nu att jag inte skulle gjort.. blir alldeles för pigg och kan inte sova hah. klockan är snart halv 4, jag är inte ens trött och ska gå upp om 4 timmar.
 
just nu ligger jag och lyssnar på Magnus Uggla och ska försöka sova! har super ont i ryggen också..:(
 

Postat av: nicolinda.blogg.se

Du är så himla vacker! I alla lägen. Naturlig skönhet :)

2013-06-24 @ 15:10:15
Bloggadress: http://nicolinda.blogg.se/

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress:
Bloggadress:

Skriv din kommentar här: