me myself & I

en liten felicia, eller ja.. inte jätte liten. 14 år typ.
men det är litet. tänkte berätta lite om mig nu när jag sitter här och inte har så värst mycket för mig,



ja då börjar vi då.. från början bodde jag i Grums, fram tills 5an då mamma gjorde de bästa valet i hela världen. flyttade därifrån haha. nej grums vill jag inte tillbaka till.
men pappa bor fortfarande kvar i vålberg, dock är jag inte där alls ofta, jag åker dit någon enstaka gång.
när jag flyttade till Karlstad och började 5an var bland det roligaste jag har gjort, att komma in i ny klass.
lära känna så många nya och eftrsom jag inte är blyg av mig så var det ännu roligare.
5an var den tiden då jag gick med rosa stuprörs jeans svarta tröjor stora smycken svart hår till axlarna och ett jätte stort skärp med en bling bling döskalle haha. herregud.
.
jag har flyttat väldigt mycket, med både mamma och pappa. totalt så har jag flyttat 19 gånger. där jag senast bodde, bodde jag i 8 månader. här jag bor nu har vi bott ungefär 3 månader det är en lägenhet 6a på herrhagen men nu vill mamma flytta till hus. får se hur det blir med de, jag kommer inte att hjälpa till med flytten i alla fall!
dedär var väldigt tråkig och onödig information men vad gör deeeee
-
jag och emma har ställt oss i kö på lägenhet i göteborg och stockholm LOVE
tänk va kul att flytta tillsammans med sin bästa vän, jävlar va kul vi kommer ha!
längtar 
.

något mer i mitt liv. om jag skulle beskriva allt skulle det ta flera timmar att skriva. 
jag älskar rock musik, rock stil 
min familj är bäst, min släkt är bäst mina vänner är bäst allt är bäst förutom att dett finns vissa personer som jag inte alls tycker om men dom finns ju inte i mitt liv så dom räknas inte ;)
jag har har bra självförtroende, vilket jag tror är väldigt bra, jag bryr mig inte ett dugg över vad andra tycker jag har mina vänner och det är dom enda jag bryr mig om, de andra finns bara i landet lixom!
vet inte hur jag ska förklara mitt liv mer än att det är bäst och väldigt komplicerat med det tycker jag om. det ska inte vara en dans på rosor!
den som har orkat läsa ända hit ner är fan inte dåligt :D
jag går frisör linjen och kommer göra vad som hellst för att ta mig långt, bli en riktigt duktig frisör och kunna tjäna bra med pengar, riktigt bra. 
tänkte lägga in lite bilder på mig när jag var runt 14 års åldern imorgon, då jag började pierca mig och ville förändra allt för mycket, (piercade mig själv samt andra, så nu har jag lärt mig hur man gör, så nu kan jag så säg bara till om ni vill bli piercade;) ) allt som allt har jag haft 8 piercingar. och fler ska det bli, och sleev tatueringar på båda armarna + på bröstet så jävla snyggt och sexigt så det finns inte. juste får inte glömma töjningarna i öronen heller! killen jag kommer vara tillsammans med när jag blir äldre ska ha sleeve, tatueringar överallt ett måste. brunett också.
så alla där ute VAR ER SJÄLVA för fan! så mycket roligare,släpp loss YOUNG WILD & FREE u know ;) YOLO ;) och skit i vad alla anda tycker och säger. var ute och festa gör dumma saker, det blir alltid roligt. ångra aldrig något ni gör/gjort det finns en mening med allt! nu finns det ingenting att ändra i mitt liv föt allt är perfekt!
tack min syster, vänner, familj LOVE U ♥



 

Postat av: nicolinda.blogg.se

Ja, verkligen! Lev livet så som du älskar det. Njut av vad som än roar dig och gör det du alltid har drömt om, så länge din framtid finns kvar.

2013-06-24 @ 15:07:52
Bloggadress: http://nicolinda.blogg.se/

Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress:
Bloggadress:

Skriv din kommentar här: