BRÅVALLAFESTIVALEN

Kom hem från Bråvallafestivalen för någon dag sedan, men har inte hunnit med att blogga. blev sjuk när jag kom hem vilket jag redan hade förberett mig på haha. festivalen var sjukt kul! har träffat massa nya människor och massa mer, denna helgen har vart den skitigaste och lortigaste helgen i mitt liv men också den bästa.
går inte ens att beskriva kännslan när man står där i publiken bland flera hundra tusen människor. känslan är grymt häftig, jag kommer självklart åka tillbaka till bråvalla nästa år :D 
det var inte bara upprätdandena som var grymt roliga, även när vi bara var på campingen. massa festande med allt skönt folk. har hänt massa sjuka saker haha! längtar redan tillbaka ♥

det värsta som var denna helgen var vårat tält. det var inte vattentätt. oh eftersom det regnade två gånger där nere så var vårt tält klassblött. men vad gör de?! man sover ändå inte när man är på festival ;) det som är lite roligt nu i efterhand är också att vi hade allt så oplanerat, vi köpte biljetterna dagen innan festivalen. hade inget tält, inga sovsäckar, inga stolar, ingenting! så det blev stresstigt. när vi kom fram till norrköping så hade vi inte ens beställt biljetter hem (haha) men vi tog det lugnt och fick fixa det på söndagen istället. och som tur är löste det sig med lite om och men, var på tågstationen klockan 7 på morgonen och tåget gick 12 så vi gick ligga ute och sova eftersom vi inte sovit på ett dygn + festat på de ;) hård helg!
något jag är så Osugen på nu är: vin, friterat och snabbmat! GE MIG HUSMANSKOST OCH MJÖLK.
TAGGA BRÅVALLA 2014.
 HAHA. bästa bilden. Tim däckade och han fick allt detta över sig ↑
 
 
 


Namn: Kom ihåg mig?
E-postadress:
Bloggadress:

Skriv din kommentar här: